POSTA YÖNLENDİRME SERVİSİ

American Express kart sahiplerinin yurtdışı harcamalarını arttıracak, sadakat uygulamalarını çeşitlendirecek, kart sahiplerinin bu özel kart programına bağlılığını arttıracak ve bunu sürdürülebilir bir uygulama olarak hayata geçirebilecek bir çözüme ihtiyaç vardı.
REKLAM ETKİNLİK ORGANİZASYONU

Denizbank'ın mobil ödeme uygulaması Fastpay'in sahada aktif kullanımını arttıracak, üye işyerleri personelinin eğitimlerini gerçekleştirecek, Fastpay'in marka bilinirliğini güçlendirecek bir saha organizasyonuna ihtiyaç vardı.
E-TİCARET PROJE YÖNETİMİ

Denizbank Kredi Kartları'nın kullanımını arttıracak, müşterilerin ilk kartı olmak için onlara özel fırsatlar sağlayan, kullanımın ve frekansın ölçülebildiği, farklı segmentlere yönelik farklı kampanyaların düzenlenebileceği, sürekliliği olan ve sadakati arttıracak bir platforma ihtiyaç vardı.
DENİZBANK SADAKAT PROGRAMI YÖNETİMİ

Müşteri sadakatini destekleyecek, kullanıcılarına özel marka fırsatları sunan bir platformunun geliştirilmesi ve kampanya ilişkilerinin yönetilmesi ihtiyacı bulunmaktaydı.
POSTA YÖNLENDİRME SERVİSİ

Denizbank, Deniz Bonus ve Afili Bonus kart sahiplerinin Amerika’dan kolay alışveriş imkanı sağlamak.
POSTA YÖNLENDİRME SERVİSİ

Akbank, Wings kart sahiplerine Amerika’dan kolay alışveriş imkanı sağlamak.
POSTA YÖNLENDİRME SERVİSİ

İnternetten alışverişin artmasıyla tüketicilerin sınır ötesi alışverişi keşfetmesi sonrasında uluslararası alışverişlerde gümrük, kargo problemlerini çözecek, tüketicilerin konforlu, güvenli bir şekilde Amerika'dan alışveriş yapmalarını sağlayacak bir çözüme ihtiyaç vardı.
POSTA YÖNLENDİRME SERVİSİ

Shipzip'in teknolojiyi lojistik hizmetin her adımında kullanan, müşteri ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayabilecek, mobile uyumlu, tüm lojistik operasyonu aynı sistem üzerinde yönetebilecekleri bir sisteme ihtiyaçları vardı.
E-TİCARET PROJE GELİŞTİRME

Kişiye özel ve hikayesi olan ürünlerin üretimini yapan sanatçıların hazırlamış oldukları ürünleri doğru kitleye sunmaları ihtiyacı bulunmaktaydı.
KURUMSAL İÇ İLETİŞİM SADAKAT PORTALI

Citibank Global’in tüm çalışanlarının şirket içi sosyal etkileşimini arttırmak ve şirket içi iletişimi teşvik ederek birbirlerini hiç tanımayan çalışanların temas kurmaları ihtiyacı bulunmaktaydı.
MOBİL ÖDEME SİSTEMİ

Cüzdanda onlarca kart taşımadan ödeme gerçekleştirebilinecek ve kişisel harcamaların kolayca takip edilebileceği finans asistanlığı ihtiyacı bulunmaktaydı.
SAHA SATIŞ OTOMASYONU MOBİL UYGULAMASI

AvivaSA saha satış ekibinin yasadışı ödeme işlemlerini minimum hale getirerek başvuru sürecini hızlandırma ihtiyacından doğmuştur.

AVM'lerde bulunan CarrefourSA mağazalarından alışveriş yapan müşterilerin, aynı AVM içerisinde, yemek bölümünde yer alan markalardan yapacakları harcamalarda ayrıcalık sağlanarak hem markaların cirosunu artırmak hem de CarrefourSA müşterilerinin memnuniyetini sağlamak amacı bulunmaktaydı.
SADAKAT UYGULAMASI

OdeaBank Bireysel Bankacılık Departmanının bir mevduat ürünü için tüm kullanıcılarına sürekli ve dönemsel kampanyalar sunarak kullanıcı memnuniyetini sağlayıp, yeni müşteri edinmek ihtiyacı bulunmaktaydı.
MOBİL ÖDEME UYGULMASI

MasterCard temassız ödeme uygulamasının tüm Avrupa Bölgesi'ndeki bankalar için banka özelinde tasarımlarla hazırlanması ve yazılım altyapısı ile anahtar teslim sunulması ihtiyacı bulunmaktaydı.